24 uurs voetbal-sponsortoernooi voor Thea Plenter-Bruiniers (6&7 mei)

Geef je nu op voor het 24 uurs Sponsor-Voetbaltoernooi op 6 en 7 mei voor Théa Plenter Bruiniers.

Doe jij ook mee aan dit unieke evenement? Een 24-uurs voetbaltoernooi op sportpark De Koepel in Haren. We spelen 7 tegen 7. Geef je op als team, als familie, als buren, als vrienden, als bedrijf of individueel. Want we gaan er een fantastische dag van maken!

Dit unieke evenement wordt georganiseerd door Jelte Bruiniers. De broer van de in 2008 overleden Théa Plenter Bruiniers. Jelte fietst samen met Théa haar dochters Kirsten (15) en Puck (13), hun vader Henk Plenter en zijn vriendin Yvette Stam op 2 juni voor de Alpe d’HuZes. Hun team heet Hupsaké voor Thé. Onder het motto ’opgeven is geen optie’ beklimmen deelnemers op een dag tot maximaal zes keer de legendarische Alpe d’Huez in Frankrijk, om zo veel mogelijk geld in te zamelen in de strijd tegen kanker.

Uit Théa haar columns in het Dagblad van het Noorden kwam haar voorliefde voor het voetbal geregeld naar voren. Dit maakt dat wij tot dit ludieke voetbal evenement zijn gekomen. En mede dankzij de grote support van Ondernemend Haren kunnen we dit evenement organiseren..
Iedereen is welkom. Schrijf je in en moedig elkaar aan! We organiseren vele leuke verrassingen tussendoor en er zijn spectaculaire verlotingen, springkussens, muziek etc. Als afsluiting volgt een geweldige feestavond!

Deelnemers, geef je nu op! Graag voor 25 april

Sponsorbijdrage : € 10,00 pp
Opgave : voetbal24uur@hotmail.com
Datum 24 uurs toernooi : Van vrijdag 6 mei 19.00 uur t/m zaterdag 7 mei 19.00 uur
Feestavond : Op 7 mei van 19.00 uur tot 00.00 uur
Locatie : Sportpark De Koepel, Scharlakenlaan 26, 9751 HD Haren

Heb je nog een leuke entertainment of sponsorbijdrage aan deze 24 uur? Laat het ons dan weten op bovenstaand e-mailadres.

Met sportieve groet,
Jelte Bruiniers