Banketstaafactie vv Haren

0 1.566

Ook dit jaar organiseert de jeugdcommissie van VV Haren weer vlak voor Sinterklaas de inmiddels bekende banketstaafactie. Door en vóór de jeugd, waarbij de opbrengst dus ten goede komt aan de jeugdafdeling.

Met het bestelformulier (Bestelformulier Banketstaafactie vv Haren).
Bestelformulieren zijn ook verkrijgbaar in het clubhuis.
De ingevulde formulieren kunnen in de speciale doos in het clubhuis worden gedeponeerd  .

Het bestelformulier kan ook gebruikt worden om bijv. voor uw bedrijf, afdeling, collega’s of andere groepen een bestelling te plaatsen. Een kleine moeite, even bij collega’s langs, en een extra opbrengst voor de jeugdafdeling.”

Om deze actie tot een succes te maken kunnen we uiteraard niet zonder de inzet van leiders, ouders en uiteraard onze voetballers zelf. Op zaterdag 29 November zal er door de jeugdafdeling (F t/m D) verkoop van deur tot deur plaatsvinden van 9.30 uur tot 14.00 uur. Ook is er dan de losse verkoop in de kantine.

Jeugdleden, leiders en ouders worden ook zoveel mogelijk verzocht  om deel te nemen. Alle wedstrijden zijn op deze dag verplaatst zodat een ieder mee kan lopen. Ook oudere leden die een route willen lopen zijn natuurlijk van harte welkom!

We vertrouwen op een goede opkomst, een gezellig evenement en een mooie opbrengst!

Voor vragen over deze actie kunt u terecht bij Eric Boer (mail: ericboer1@hotmail.com)