De zaalcompetities zijn weer begonnen.

Met het sneeuw op de voetbalvelden is het fijn dat er binnen gevoetbald kan worden, E1 en D1 strijden in de zaalcompetitie voor een goede ranking.

D1 was vorige weekend actief tegen Be quick 1887 D2 en won deze wedstrijd met 1-3, de tweede wedstrijd tegen stadspark werd verloren met 0-4. Echter staan ze fier bovenaan met 9 punten uit 4 wedstrijden.
Volgende week 23 januari spelen ze in de BEA-hal in Haren om 9:00 uur en 10:40 uur. Het beloven weer spannende wedstrijden te worden, en aanmoedigingen vinden ze helemaal geweldig. Dus heb je nu zaterdagochtend niet zoveel te doen de BEA-hal vindt u naast de hortus.

E1 was dit weekend actief in de BEA-hal De 1e wedstrijd was tegen Be Quick 1887 E5 en werd gewonnen met 1-4, ook de tweede wedstrijd werd gewonnen tegen de jongens van Helpman E4. 2-0. Hiermee staan ze bovenaan met 12 punten uit 4 wedstrijden. Een 100% score!
Volgende week spelen ze in Indoor Center Veendam om 14:50 uur en 15:50 uur.