Puppietraining bij vv Haren begint zaterdag 4 maart weer!

vv Haren begint zaterdag 4 maart weer met ‘puppietraining’, aanvang 10:00. Onder leiding van de zeer ervaren puppietrainer Ab Tuinman kunnen jongens en meisjes van 4 tot 6 jaar op sportpark “De Koepel” kennis maken met de voetbalsport op het puppieveld naast de kantine van vv Haren.

De puppietrainingen worden het gehele seizoen gegeven – van maart tot juni – met uitzondering van de schoolvakanties. Instromen kan op elk gewenst moment. De deelname aan de puppietraining is geheel gratis en zonder verplichting om lid te worden.

Na afloop van elke training krijgen de deelnemers een gezonde ‘snack’ aangeboden van jeugdsponsor Berends Groente & Fruit.

Aanmelden puppietraining

Wie wil deelnemen aan deze puppietraining kan zich aanmelden in het clubhuis van vv Haren of via e-mailadres:  attuinman@hotmail.com