vv Haren zoekt jeugdtrainers

Voor het komende seizoen 2016/2017 is vv Haren nog opzoek naar gedreven en enthousiaste jeugdtrainers. Wij zoeken jeugdtrainers voor de categorieën B, C, D , F op verschillend niveau.

Er bestaat ook de mogelijkheid om het trainerschap in duo’s te doen. Hierdoor ben je minder gebonden en kun je ook eens een training of wedstrijd overslaan.

Vereisten:

• Goede communicatieve en sociale vaardigheden (respectvol).
  • In staat zijn jeugd spelers te begeleiden en te laten doorgroeien/ontwikkelen.
  • Motivator met overtuigingskracht.
  • Oog voor lange termijn en belangen van de vereniging.
  • De functie en de vereniging bieden een uitdagende omgeving voor verdere ontwikkeling als (jeugd)trainer.
  • Bij voorkeur UEFA C | Trainer-Coach III Jeugd gevolgd of KNVB-cursus Juniorentrainer, dan wel relevante ervaring als (jeugd)trainer of ervaring als (jeugd)trainer.
  • Nog geen diploma’s maar wel interesse om jeugdtrainer te worden, dan kunnen wij onder voorwaarden een opleiding aanbieden.
  • Voor de elftallen bestaat het trainerschap, naast het geven van training, ook uit het coachen tijdens de wedstrijden.

Wat hebben wij te bieden:

• Uitstekende trainingsfaciliteiten (materiaal en velden), op het mooiste sportpark van het noorden.
  • vv Haren maakt geen onderscheidt tussen de hoge en lagere teams ten aanzien van trainingsmateriaal en ruimte.
  • Goede vergoeding, naar ervaring en diploma’s
  • vv Haren is een gecertificeerd leerbedrijf (Calibris)

vv Haren is een gezellige, niet al te grote, vereniging op één van de mooiste sportparken van het noorden. vv Haren heeft in totaal 10 jeugdteams, 2 JO17, 2 JO15,  2 JO13, 3 JO11 en 1 JO 9. Alle trainingen zijn op de dinsdag en donderdag, ook van de senioren. De JO11 en JO9 teams trainen van 17:30 – 18:30 en de JO13, JO15 en JO17 teams van 18:30 – 19:30. De teams zijn ingedeeld in de volgende klassen, JO17 spelen in de 2e en 3e klasse, JO15 in de 2e en 4e klasse, JO13 spelen in de 2e en 3e klasse, JO11 spelen in de 3e, 4e en 5e klasse en JO9 in de 3e klasse.

Heeft u interesse of wilt u meer weten, dan kunt u contact opnemen met:

Jeugdbestuur VV Haren
Email: jeugdcommissie.vvharen@hotmail.com