vv Haren zoekt nieuwe leden

vv Haren is opgericht in 1935 en is een gezellige vereniging met een rijke historie. Onze club telt op dit moment 4 senioren teams, 10-jeugdteams, een trainingsgroep van dames, trainende rest-senioren en een 7-tal team van 45+. vv Haren speelt op het schitterende sportpark de Koepel. Dit complex delen we met de buren vv Gorecht en ATC’75.  De Koepel beschikt over 2 kunstgrasvelden, 1 pupillen kunstgrasveld,  1 hoofdveld van gras en 2,5 bijvelden van gras.

Vanaf eind 2016 zal sportschool Bodyfit verhuizen naar de oude kantine van vv Haren. Beide partijen werken nu ook al samen op het vlak van herstel trainingen onder begeleiding van onze gediplomeerde verzorger / hersteltrainer. Deze samenwerking zal in de toekomst nog intensiever worden. De laatste jaren komt ons 1e elftal uit in de 3e of 4e klasse.

vv Haren 1

• Komt uit in de 4e klasse zondag
  • Ambitie om binnen 2 seizoenen te promoveren naar de 3e klasse.
  • Uitgroeien naar minimaal een stabiele bespeler van de 3e
  • Het team bestaat uit een mix van een aantal routiniers, studenten en / of jeugdig talent.
  • Met name geschikt voor talentvolle jeugdspelers (vv Haren 1 kan ook als tussenstap)
  • Voor spelers die toe zijn aan een nieuwe uitdaging
  • Trainingen (kunstgras): dinsdagavond (samen met 2e selectie) en donderdagavond apart
  • Thuiswedstrijden op het hoofdveld (gras), aanvang 14.00 uur met vooraf standaard een lunch.
  • Hoofdtrainer in bezit van TC2. Aanwezigheid van een 2e trainer, verzorger en hersteltrainer, een keeperstrainer, een leider en vaste grensrechter.
  • Voor iedere selectie speler is er een kledingpakket

Contact: Rene de Jager.  Tel. 06-51106249 / E-mail rjdejager@home.nl

vv Haren 2

• Komt uit in de reserve 4e klasse
  • Ambitie om binnen 2 seizoenen te promoveren
  • Het team bestaat uit op dit moment deels uit een vriendenteam aangevuld met oud 1e elftalspelers en spelers die afvallen bij het 1e of terug moeten komen van een blessure.
  • Trainingen: dinsdagavond (samen met 1e selectie) en donderdagavond gelijktijdig ( maar wel apart)
  • Thuiswedstrijden: aanvang: 11.00 uur
  • Eigen gediplomeerde trainer, leider en grensrechter (vacant)
  • Voor iedere speler is er een kledingpakket

Contact: rjdejager@home.nl

vv Haren 3

• Recreatieteam komt uit in de reserve 4e klasse zondag
  • Bestaat veelal uit oud selectiespelers (30+) die graag hun wedstrijden willen winnen
  • Plezier en sportiviteit is minstens net zo belangrijk
  • Trainingsdag; donderdagavond wordt er fanatiek getraind en na afloop gezellig met elkaar een drankje in de kantine
  • Thuiswedstrijden: aanvang: 10.00 uur

vv Haren 4:

• Recreatieteam komt uit op het laagste niveau, reserve 6e klasse
  • Team bestaat al ruim 25 jaar (1x een kampioenschap)
  • Leeftijd van 35+ tot 60+
  • Trainingsdag: donderdagavond. Ontspannen partij met na afloop vaak een drankje in de kantine
  • Thuiswedstrijden: aanvang: 10.00 uur
  • jaarlijkse activiteiten; o.a. De paasbrunch, Triathlon (in een café) en BBQ

Rest-senioren (trainingsleden)

• 2 groepen
  • Groep 1: donderavond (19:30 – 20:30) in de leeftijd van 40 tot ± 60 jaar
  • Spelen onderling een uur fanatiek een trainingspartijtje (na afloop een drankje)
  • Groep 2: zondagochtend (10:30 – 11:30) in de leeftijd 50+, het oudste trainingslid is onlangs 80 jaar geworden.
  • Na afloop gezellig rond de stamtafel

• De jeugd van vv Haren speelt op prestatie en recreatief niveau.
  • In de leeftijdscategorieën van B (18/15 jarigen) t/m F (5 tot 7 jarigen) hebben we meerdere teams.
  • Voor deze teams zoeken we nog extra spelers om wat ruimer in de aantallen te zitten zodat blessures en afwezigheid makkelijker opgevangen kan worden.
  • Graag willen we ook komend seizoen met een A-team de competitie ingaan
  • Hiervoor zijn we opzoek naar een 7-tal enthousiaste 17-18 jarigen die serieus maar ook gezellig een potje willen voetballen.
  • Mogelijkheden om door te stromen naar de selectie teams is bij vv Haren goed geregeld.
  • Er wordt bij de vv Haren geen onderscheid gemaakt in faciliteiten tussen een prestatie- en recreatieteams
  • Evenveel trainingstijd, ruimte, ballen etc.
  • Alle teams zijn voorzien van wedstrijdkleding en trainingspakken van uitstekende kwaliteit.
  • De contributie voor jeugdleden loopt van €90 voor en F-pupil tot €125 voor een A-junior, dit is inclusief kledingfonds.
  • 1e jaar 25% korting op je lidmaatschap
  • Kantine tijdens alle trainingen altijd geopend

Dames

Altijd al willen voetballen met alleen maar dames? Dan is dit nu je kans! Bij vv Haren zijn we afgelopen zomer begonnen met trainen op de dinsdagavond van 19:30 tot 20:30. Inmiddels is de groep al aardig uitgebreid maar we zijn nog op zoek naar meer dames. Dus lijkt het je leuk? Kom dan gerust eens een training bijwonen onder leiding van onze 2 enthousiaste trainers (Jeremy en Wouter)