Trainerswissel vv Haren

Afscheid Martin Koops
Hoofdtrainer Martin Koops heeft besloten het volgende seizoen niet meer de selectie van vv Haren te trainen. vv Haren betreurt zijn besluit, ondanks de stand op de ranglijst is de club erg tevreden over Martin, maar respecteren zijn besluit. vv Haren wenst Martin veel succes met het vinden van een nieuwe uitdaging.

Cor Meijer nieuwe trainer vv Haren
Als gevolg van het besluit van Martin Koops moest vv Haren weer opzoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Het bestuur van vv Haren is zeer verheugd met het vast leggen van Cor Meijer als nieuwe trainer voor het seizoen 2014-2015. Met de kopsterke spits van weleer (vv Haren, vv Gorecht en Be Quick 1887) heeft de vv Haren de gewenste opvolger van Martin Koops gevonden.
Cor Meijer is de afgelopen jaren o.a. hoofdtrainer geweest bij VAKO za1, trainer Haren/Amicitia da1/2, assistent-trainer vv Glimmen, assistent-trainer Achilles 1894 en trainer bij Voetbalacademie Noord.
Ondanks dat vv Haren het op dit moment lastig heeft in de competitie heeft Cor het volste vertrouwen in om de selectie nog een stap hoger te krijgen in het voetballen.