Jan Spoelstra stopt als consul van Sportpark de Koepel

0 1.120

Binnen verenigingen werken veel vrijwilligers; Soms zichtbaar, maar meestal zijn ze achter de schermen actief. Het zijn de mensen die zich belangeloos inzetten uit liefde voor een vereniging of omdat ze zich verantwoordelijk voelen voor het wel en wee van de vereniging.

Jan Spoelstra is daar één van, al meer dan 20 jaar; Als consul is Jan altijd voor dag en dauw aanwezig om de velden op ons sportpark te keuren. Hij heeft daarbij direct contact met de KNVB, omdat beslissingen gevolgen hebben voor het wel of niet doorgaan van wedstrijden. Een grote verantwoordelijkheid, dus..

Maar nu, na meer dan 20 jaar stopt Jan Spoelstra met het keuren van de velden op Sportpark De Koepel. VV Haren en VV Gorecht zijn daarmee een zeer gewaardeerde consul kwijt, maar kijken tegelijk terug op een zorgeloze periode, als het gaat om de deskundigheid, betrokkenheid en inzet van Jan.

Namens de besturen van vv Haren en vv Gorecht hebben wij hem hiervoor hartelijk bedankt en een leuke attentie gegeven.

Jan, nogmaals bedankt voor je geweldige inzet! En uiteraard blijven je gewoon tegenkomen op het sportpark..

Besturen VV Haren en VV Gorecht