Kaboutervoetbal vv Haren: Zaterdag 20 mei om 10.00 uur

Zaterdag 20 mei is er om 10.00 uur voetbaltraining voor jongens en meisjes tussen de 4-6 jaar. Onder leiding van onze “kaboutertrainers” Ab Tuinman & Robert Rosema kunnen jongens en meisjes van 4 tot 6 jaar op sportpark “De Koepel” kennis maken met de voetbalsport op het veldje naast de kantine van vv Haren.

De kaboutertrainingen worden het gehele seizoen gegeven – van maart tot juni – met uitzondering van de schoolvakanties. Instromen kan op elk gewenst moment.

Na afloop van elke training krijgen de “kabouters” een gezonde ‘snack’ aangeboden van jeugdsponsor Berends Groente & Fruit.

Aanmelden kaboutertraining
Wie wil deelnemen aan deze kaboutertraining kan zich aanmelden in het clubhuis van vv Haren of via e-mailadres: kaboutervoetbal@vvharen.nl