๐‘ถ๐‘ต๐’๐‘ฌ ๐‘ฒ๐‘จ๐‘ต๐‘ป๐‘ฐ๐‘ต๐‘ฌ ๐‘ฐ๐‘บ ๐‘ฌ๐‘น ๐‘ฝ๐‘ถ๐‘ถ๐‘น ๐‘ฑ๐‘ผ๐‘ณ๐‘ณ๐‘ฐ๐‘ฌ, ๐’๐‘ฐ๐‘ฑ๐‘ต ๐‘ฑ๐‘ผ๐‘ณ๐‘ณ๐‘ฐ๐‘ฌ ๐‘ฌ๐‘น ๐‘ถ๐‘ถ๐‘ฒ ๐‘ฝ๐‘ถ๐‘ถ๐‘น ๐‘ซ๐‘ฌ ๐‘ฒ๐‘จ๐‘ต๐‘ป๐‘ฐ๐‘ต๐‘ฌ?

Spoeling vrijwilligers wordt dun

De bardiensten worden (normaal gesproken en binnenkort hopelijk weer) week in week uit gedraaid door gewaardeerde vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat na de training of wedstrijd er altijd wat te eten of drinken klaar staat. Dat lijkt allemaal heel vanzelfsprekend, maar is het niet. Bij VV Haren konden we altijd rekenen op hulp uit allerlei hoeken, maar helaas wordt de spoeling wel dun.

Wat dat betekent? ๐ƒ๐š๐ญ ๐ฐ๐ž ๐ข๐ง ๐ฎ๐ข๐ญ๐ž๐ซ๐ฌ๐ญ๐ž ๐ง๐จ๐จ๐ ๐ ๐ž๐ž๐ง ๐ค๐š๐ง๐ญ๐ข๐ง๐ž๐›๐ž๐ณ๐ž๐ญ๐ญ๐ข๐ง๐  ๐ก๐ž๐›๐›๐ž๐ง ๐ž๐ง ๐๐ž ๐ค๐š๐ง๐ญ๐ข๐ง๐ž ๐ง๐ข๐ž๐ญ ๐จ๐ฉ๐ž๐ง ๐ค๐š๐ง. Los van de gezelligheid, mist de club daardoor ook de nodige inkomsten.

Dringende oproep

Daarom doen we (opnieuw) een oproep aan jou! Help ons, help onze club en draai mee met kantinediensten.

Is dat dan vreselijk hard werken? Nee hoor! Je bent onderdeel van de gemoedelijke sfeer in de kantine en het voelt eerder als een leuk dagdeel/avondje uit.

Ben je dan midden in de nacht thuis? Ook dat niet! We hebben een duidelijk beleid waarbij we niet als nachtclub fungeren.

Moet je dan van alles? Zeker niet! Er is geen plicht om een bepaald aantal uren te draaien, juist met de werving van meer kantinepersoneel kunnen we het aantal inzetten en uren verlagen!

Welke dagen?

Welke dagen gaat het om?
– Donderdagavond, als diverse teams trainen
– Af en toe vrijdagavond, bij een 7 tegen 7 toernooi
– Zaterdagmiddag en zondagochtend bij en na wedstrijden van onze seniorenteams
– Af en toe bij evenementen als een pubquiz of toernooi

Je hebt zelf in de hand welke diensten je gaat draaien en je krijgt er ook nog eens een hele leuke club โ€œcollegaโ€™sโ€ bij! Als kers op de taart is er een inwerktraject mogelijk, inclusief cursus biertappen.

We werven tot eind januari en kijken dan of er voldoende animo is om op deze voet door te gaan. Komen we er niet uit, dan hebben we 2 opties:
– De kantine op bepaalde momenten dicht doen รณf
– Teams verplichten zelf voor invulling van de kantinebezetting te gaan zorgen.

Als club kiezen we hier uiteraard liever niet door, vandaar dat wij de noodklok luiden.

Meld je aan!

๐’๐ฉ๐ž๐ฅ๐ž๐ซ๐ฌ ๐ฏ๐š๐ง ๐•๐• ๐‡๐š๐ซ๐ž๐ง, ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ง๐ž๐ซ๐ฌ, ๐ฏ๐š๐๐ž๐ซ๐ฌ ๐ž๐ง ๐ฆ๐จ๐ž๐๐ž๐ซ๐ฌ: ๐ฆ๐ž๐ฅ๐ ๐ฃ๐ž ๐๐ฎ๐ฌ ๐š๐š๐ง! Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Hans Oosterhuis (hoosterhuis@gmail.com).