Koop juist deze feestdagen LOKAAL

Hebben jullie de reclame op de radio 📻 al gehoord, waarin wordt opgeroepen tijdig inkopen 🎁 te doen voor de feestdagen om te late bezorging te voorkomen? Wat nou bezorging, denken wij dan?
Juist in deze tijd vinden wij dat onze sponsoren, onze lokale ondernemers wel wat extra aandacht verdienen! Tenslotte dragen ook zij bij aan het wel en wee van onze voetbalclub én de gezelligheid in ons dorp.
Ja! Ga inderdaad tijdig inkopen doen voor de feestdagen, maar doe dit juist om drukte in winkels te voorkomen. Steun daarnaast onze plaatselijke horeca, door je diner of lunch te bestellen of lekkere hapjes af te halen. Er zijn in deze tijd heel veel mooie lokale initiatieven ontstaan en die mogen wat ons betreft dubbel en dwars beloond worden.
Onze oproep: KOOP JUIST DEZE FEESTDAGEN LOKAAL (en begin daar tijdig mee)!