Sponsor nu zelf gratis vv Haren!

711

Bestel jij (regelmatig) online en wil jij makkelijk geld verdienen voor onze club? Dan hebben wij nu dé manier: Sponsorkliks vv Haren.

Bestel je via de site van VV Haren artikelen bij diverse bekende bedrijven, dan ontvangt de club een percentage van jouw uitgave. Uiteraard blijft jouw prijs gelijk en ga je niet meer betalen. Hoe makkelijk is dat?

Een selectie van de bedrijven die meedoen:
– Coolblue
– Wehkamp
– Bol.com
– Booking.com
– Expedia
– KLM
– Mediamarkt
– Expert
– Jysk
– Aktiesport
– Plutosport
– Albert Heijn
– Superdry
– Bart Smit

Hoe het werkt? Ga naar www.vvharen.nl, klik op de link van Sponsorkliks rechtsonder op de pagina en het wijst zich vanzelf. Ook kun je de app van Sponsorkliks downloaden of deze link gebruiken: Sponsorkliks vv Haren

En wees gerust. Als club krijgen wij uiteraard geen inzage in jouw online uitgaven ? .