Verslag: Haren 1 – Smilde ’94 1 / uitslag 1-1

Verslag: Haren 1 – Smilde ’94 1 / uitslag 1-1

Pupil van de week was Silke de Vries. Zij liet zien over de talenten van haar mama Carmen te beschikken (in het verleden 2x kampioen bij de dames). Silke mocht de aftrap nemen en ging flitsend langs de verdedigers van Smilde ’94. Alleen voor de keeper schoot ze de bal onhoudbaar in het doel! Met een grote glimlach rende ze na haar doelpunt onder luid applaus trots over het veld.

Ook kreeg Silke van vvHaren 1 een bal met handtekeningen, een patatje en drinken aangeboden.

Haren 1 pakte een punt. Martin Mojet scoorde in de 1e helft na een geweldige solo. Daarna vergat men de 2-0 te maken. Meerdere mogelijkheden bleven onbenut. In de 2e helft kwam Smilde ’94 vrij snel op gelijke hoogte, 1-1. Daarna waren er kleine kansen over en weer. Al met al wel een uitslag die terecht was. Over 2 weken speelt Haren 1 uit in en tegen Donkerbroek.