Voetbalacademie Noord organiseert voor de 4e keer voetbaldagen op Sportpark De Koepel in de zomervakantie.

Van maandag 22 augustus t/m vrijdag 26 augustus 2016 organiseert Voetbalacademie Noord op Sportpark de Koepel uitdagende voetbaldagen met als thema “trainen als een profvoetballer.” Ons motto is; “veel doen, veel leren en héél veel plezier” en dit blijkt iedere keer weer een succesvolle formule. Het programma is deze zomer nog beter aangepast naar de wensen van de verschillende leeftijdsgroepen en daarin is o.a. meer rekening gehouden met de belasting van de deelnemers. Door middel van deze activiteit willen we laten zien hoe Voetbalacademie Noord te werk gaat. Daarnaast willen we de deelnemers laten zien hoe een week van een profvoetballer of profkeeper er uit ziet. De voetbaldagen zijn geschikt voor jongens en meisjes in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar.

Tijdens de voetbaldagen wordt er onder leiding van toptrainers in het jeugdvoetbal een professioneel voetbalprogramma afgewerkt. Het is een dagvullend programma van 10.00 uur tot 15.30 uur. Na iedere trainingsdag gaan de kinderen weer naar huis.

De kosten van dit kamp bedraagt € 79,00 per persoon. Deze prijs is inclusief twee trainingen per dag van minimaal 90 minuten, een lunch, voldoende drinken, versnaperingen tussendoor en een team- en/of actiefoto.

Wanneer een deelnemer ook nog met een eigen professionele trainingsbal en/of origineel Voetbalacademie Noord tenue wil trainen is dit mogelijk. Dit kunt u dan bij de inschrijving aangeven op het inschrijfformulier.

Dus wil jij in de zomervakantie actief bezig zijn met je grootste passie, voetbal? Wacht dan niet langer en schrijf je in voor dit fantastische evenement. Je kunt je opgeven via Inschrijfformulier voetbaldagen Haren

Het is een clubonafhankelijke activiteit, dus iedereen kan mee doen. Zowel kinderen van vv Haren, vv Gorecht, vv Glimmen als van andere clubs. Ook vriendjes en vriendinnetjes die niet op voetbal zitten zijn van harte welkom!

Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij te bereiken via info@voetbalacademienoord.nl

Wij zullen uw vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Alvast een fijne zomervakantie en hopelijk tot ziens bij de voetbaldagen.

Team Voetbalacademie Noord