VV Haren zoekt jeugdtrainers voor seizoen 2019/2020

0 1.193

Door werk en studie hebben wij afscheid moeten nemen van een een aantal jeugdtrainers. Voor het komende seizoen 2019/2020 is VV Haren daarom op zoek naar gedreven en enthousiaste trainers. We zoeken jeugdtrainers voor de categorieën JO8, JO10 en JO14 op verschillende niveaus.

Wat wij van jou vragen:

• Goede communicatieve en sociale vaardigheden (respectvol).
  • In staat zijn jeugdspelers te begeleiden en te laten doorgroeien/ontwikkelen.
  • Motivator met overtuigingskracht.
  • Oog voor lange termijn en belangen van de vereniging.
  • Bij voorkeur UEFA C | Trainer-Coach III Jeugd gevolgd of KNVB-cursus Juniorentrainer, dan wel relevante ervaring als (jeugd)trainer of ervaring als (jeugd)trainer. Nog geen diploma’s maar wel interesse om jeugdtrainer te worden? Ook dan hebben we plek voor jou en kunnen we je onder voorwaarden een opleiding aanbieden.
  • Voor de elftallen bestaat het trainerschap, naast het geven van training, ook bij voorkeur uit het coachen tijdens de wedstrijden. Bij de JO14 is dit een vereiste.

Wat wij jou bieden:

• Uitstekende trainingsfaciliteiten (materiaal en velden), op het mooiste sportpark van het Noorden.
  • VV Haren maakt geen onderscheid tussen de hoge en lagere teams ten aanzien van trainingsmateriaal, -kleding en ruimte.
  • De functie en de vereniging bieden een uitdagende omgeving voor verdere ontwikkeling als (jeugd)trainer.
  • Goede vergoeding, naar ervaring en diploma’s.
  • vv Haren is een gecertificeerd leerbedrijf (SBB).

VV Haren is een gezellige, niet al te grote, vereniging op één van de mooiste sportparken van het Noorden. VV Haren heeft in jeugdteams in alle leeftijdscategorieën. Alle trainingen zijn op de dinsdag en donderdag, ook van de senioren. Op dit moment worden de tijden nog definitief vastgesteld.

Ben jij de enthousiaste, spontane  jeugdtrainer, die echt van ‘het spelletje’ houdt en wil jij onze jeugd graag nog beter leren voetballen, dan komen we graag met jou in contact. Je kunt contact opnemen met de jeugdcommissie op Jeugdcommissie.vvharen@hotmail.com of 06-11005383