We mogen weer trainen

en houden ons uiteraard aan de regels!

⚽️⚽️ BREAKING NEWS ⚽️⚽️

Iedereen zal het afgelopen donderdag wel gehoord hebben: de jeugd mag weer gaan sporten. Dat betekent dat ook wij onze trainingen vanaf 30 april (voor iedereen op de gebruikelijke tijd) hervatten en wat hebben we daar zin in ?!

Helaas geldt dit nog niet voor onze senioren en ook hebben wij besloten dat het voor onze kaboutertjes nog niet handig is. Hier staan altijd ouders, opa’s en oma’s langs de lijn en dat is helaas nog niet toegestaan. Ook onze kantine moet nog dicht blijven.

Onze trainers zijn al druk bezig met alle voorbereidingen ?. De JO7, JO8 en JO10 mogen weer volledig trainen, de JO14, JO15 en JO17 moeten rekening blijven houden met 1,5 meter afstand. Hier worden de trainingen op aangepast.

Mocht je nu een vriendje/vriendinnetje hebben, dat ook wil gaan voetballen of in het verleden al heeft gevoetbald, nodig hem/haar dan uit om, juist in deze periode, met ons mee te trainen! Wij zijn tenslotte een vereniging voor iedereen en plezier staat voorop.

Voor de duidelijkheid, wij houden ons aan onderstaande regels:

• Ga, voor de training, thuis naar de wc
  • Was je handen voor je naar de training komt
  • Kom zoveel mogelijk alleen en niet in groepen naar het voetbalveld
  • Kom in voetbalkleding naar de training en ga thuis douchen
  • Hou rekening met 1,5 m afstand tot spelers en trainers (jeugd vanaf 12 jaar)
  • Geef geen handen
  • Neem je eigen bidon mee en gebruik die alleen
  • Wacht tot het team dat voor jullie traint van het veld af is
  • Verlaat het sportpark meteen na de training, blijf niet hangen
  • Ben je verkouden, hoest je of heb je koorts, blijf dan thuis!
  • Kom ook niet trainen als iemand bij jouw thuis deze klachten heeft
  • Kom je niet trainen, meld je dan op de gebruikelijke manier af bij je trainer
  • In principe zijn ouders en supporters langs de lijn niet toegestaan.

De kantine en kleedkamers blijven gesloten!