Wekema Voetbal organiseert voetbaldagen in week 33 (17 – 19 augustus) op Sportpark De Koepel in de zomervakantie.

0 1.749

In de zomervakantie organiseert Wekema Voetbal (voorheen Voetbalacademie Noord) op Sportpark de Koepel uitdagende voetbaldagen met als motto ; “veel doen, veel leren en héél veel plezier” en dit blijkt iedere keer weer een succesvolle formule. Het programma is deze zomer nog beter aangepast naar de wensen van de verschillende leeftijdsgroepen en daarin is o.a. meer rekening gehouden met de belasting van de deelnemers. De voetbaldagen zijn geschikt voor jongens en meisjes in de leeftijd van 5 t/m 15 jaar.

• Week 33 (dinsdag 17 augustus, woensdag 18 augustus, donderdag 19 juli)

Tijdens de voetbaldagen wordt er onder leiding van toptrainers in het jeugdvoetbal een professioneel en gevarieerd voetbalprogramma afgewerkt. Het is een dagvullend programma van 9.30 uur tot 15.30 uur. Na iedere trainingsdag gaan de kinderen weer naar huis.

De kosten van dit kamp bedraagt € 69,00 per persoon. Deze prijs is inclusief alle voetbalactiviteiten, een lunch, voldoende drinken, versnaperingen tussendoor en sfeerimpressie, die digitaal te krijgen is.

Wanneer een deelnemer ook nog met een eigen professionele trainingsbal en/of origineel Wekema Voetbal tenue wil trainen is dit mogelijk. Dit kan je dan bij de inschrijving aangeven op het inschrijfformulier.

Dus wil jij in de zomervakantie actief bezig zijn met je grootste passie, voetbal? Wacht dan niet langer en schrijf je in voor dit fantastische evenement. Je kunt je opgeven via https://wekemavoetbal.nl/pages/inschrijvingen

Het is een clubonafhankelijke activiteit, dus iedereen kan mee doen. Zowel kinderen van vv Haren, vv Gorecht, vv Glimmen als van andere clubs. Ook vriendjes en vriendinnetjes die niet op voetbal zitten zijn van harte welkom!

Voor vragen en/of opmerkingen is Wekema te bereiken via info@wekemavoetbal.nl

Zij zullen vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Alvast een fijne zomervakantie en hopelijk tot ziens bij de voetbaldagen.

Namens team Wekema voetbal