Zaterdag 02 maart start kaboutervoetbal bij vv Haren

0 1.009

Zaterdag 02 maart beginnen wij weer met de training van onze kabouters (leeftijd 4-6 jaar).

Onder leiding van onze enthousiaste trainer Emiel kunnen jongens en meisjes van 4 tot 6 jaar op sportpark “De Koepel” kennis maken met de voetbalsport op het veldje naast de kantine van vv Haren. De kaboutertrainingen worden gratis gegeven – van maart tot juni – met uitzondering van de schoolvakanties. Instromen kan op elk gewenst moment.

Na afloop van elke training krijgen de “kabouters” een gezonde ‘snack’ aangeboden van jeugdsponsor Berends Groente & Fruit.
Aanmelden kaboutertraining

Wie wil deelnemen aan deze kaboutertraining kan zich aanmelden in het clubhuis van vv Haren of via e-mailadres: kaboutervoetbal@vvharen.nl