Kom voetballen bij VV Haren

0 1.627

Kom voetballen bij VV Haren!

Woon je in Haren of omgeving? Hou je van het voetbalspelletje, maar ook van een stuk gezelligheid en een “ons kent ons” mentaliteit? Overweeg je om je voetbalschoenen weer uit het vet te halen? Dan ben je welkom om op zaterdag of zondag te komen voetballen bij VV Haren.

Niet alleen individuele spelers zijn welkom, ook vriendenteams op elk niveau zullen we met open armen ontvangen. Wij zorgen ervoor dat jullie volgend seizoen in het mooie zwart wit tenue van VV Haren kunnen spelen.

VV Haren wil aankomend seizoen nog meer aandacht geven aan (recreatief) seniorenvoetbal. Daarom hebben wij een zeer aantrekkelijk pakket voor seniorenteams op zaterdag en zondag.

Wat we bieden?

• Ieder seniorenelftal krijgt een VV Haren “derde helft clubpas” ter waarde van € 500,-voor het seizoen 2020-2021
  • We trainen op dinsdag en donderdag op het mooiste sportpark van Noord-Nederland
  • Wij steken je goed in de kleding, je krijgt van de club een trainingspak en tenue
  • Wij hebben als club een uiterst betaalbare contributie, zonder aanvullende bijdragen voor kleding of afkoop van vrijwilligerstaken etc.
  • Elk team heeft een trainer en we beschikken over een prima verzorger

Maar we bieden meer. Niet voor niets is ons motto “Plezier moet, Scoren mag”. Elke donderdagavond is het clubavond en dus heel gezellig in onze kantine, met een hapje en een drankje. Ieder jaar organiseren wij ook een Pubquiz, een feestavond voor leden en als het even kan, zitten we na een thuiswedstrijd altijd even na, niet omdat het moet, maar omdat het kan. Je zult je bij ons snel thuis voelen.

Speel je dus nog niet bij VV Haren, maar wil je aankomend seizoen weer gezellig en sportief tegen een balletje trappen? Stuur een mail met je contactgegevens naar senioren@vvharen.nl, dan nemen wij contact met je op en speel jij volgend seizoen in het zwart wit op het prachtige Sportpark De Koepel in Haren!