Aanscherping coronamaatregelen 14 oktober

0 782

Dinsdagavond 13 oktober zijn er tijdens de persconferentie aanvullende maatregelen aangekondigd. De reden hiervoor is om te voorkomen dat het aantal besmettingen blijft toenemen. Ook wij zullen ons uiteraard aan deze maatregelen houden:

1. Wedstrijden van spelers boven de 18 jaar zijn tot nader order niet toegestaan. Deze groep mag ook niet trainen.
  2. Voor spelers onder de 18 jaar wordt de competitie ook stilgelegd, maar zij mogen nog wel blijven trainen. Dit geldt, voor alle duidelijkheid, ook voor onze kabouters. Zij kunnen op zaterdag ochtend blijven voetballen.
  3. Publiek bij trainingen blijft niet toegestaan.
  4. Kantine én kleedkamers zijn gesloten.

In de komende periode zullen wij proberen om een alternatief (trainings)programma voor de jeugd te gaan bieden. Wij denken op dit moment na over de invulling hiervan. Heb je zelf goede ideeën, meld je dan vooral! Deel deze ideeën met Eric Plenter of Mark van Dam.

Als er wijzigingen worden gecommuniceerd vanuit de overheid of KNVB, zullen wij dit uiteraard melden.