Afscheidstraining Ab Tuinman bij kabouters op zaterdag 03 juni, aanvang 10.00 uur.

Zaterdag 03 juni geeft onze grote voetbalvriend, voetbalvader en voor sommige spelers zelfs voetbalopa Ab Tuinman zijn laatste training aan de kabouters van vv Haren. Aanvang van de training is 10.00 uur.

Ab is begin jaren 90 begonnen als leider bij de jeugd, daarna is hij jaren leider geweest van het 1e elftal van vv Haren.  Na het leiderschap is Ab begonnen aan zijn trainers carrière van zowel alle keepers binnen vv Haren en op zaterdags de kabouters.

Langs deze weg willen wij Ab ook alvast bedanken voor zijn jarenlange enthousiaste inzet, wij zijn trots op vrijwilligers zoals Ab en hem kennende zien wij hem vast nog regelmatig langs de lijn.
Wij zijn benieuwd of Ab een zelfde soort “afscheid” krijgt van de kabouters zoals je bij het stoppen als leider van het 1e hebt gekregen.