Home / Breaking News / Algemene Ledenvergadering vv Haren / maandag 09 juli 2018, aanvang 20.15 uur
Algemene Ledenvergadering vv Haren, maandag 28 oktober 2013.
Algemene Ledenvergadering vv Haren.

Algemene Ledenvergadering vv Haren / maandag 09 juli 2018, aanvang 20.15 uur

Praten over het te voeren beleid bij vv Haren. Het kan op vele manieren. Aan de bar, langs de lijn, in een artikel of een reactie op facebook/twitter. In het informele circuit gonst het vaak van de ideeën, aanbevelingen, verbeteringen en kritiek. Diegenen die daadwerkelijk mee willen praten en beslissen over het verenigingsbeleid kunnen dit vanavond doen door de Algemene Ledenvergadering bij te wonen. De agenda zorgt voor de nodige structuur in deze vergadering waarin het bestuur richting leden verantwoording aflegt. Maar ook de leden hebben meer dan genoeg ruimte om zaken aan de kaak te stellen of naar voren te brengen.

De vergadering begint maandag 09 juli 2018 om 20.15 uur. De mogelijkheid om financiële stukken in te zien is er vanaf 19.15 uur. Op de agenda staan diverse punten die belangrijk zijn voor de toekomst van onze vereniging.

Afmelden kan bij onze secretaris.

Bekijk ook

FC Groningen start het nieuwe voetbalseizoen traditioneel bij vv Haren + oefenwedstrijd Kids United – vv Haren (zondag 24 juni)

FC Groningen houdt de traditie van de laatste jaren graag in stand om de kick-off …