Angelo Spoor nieuwe assistent-hoofdtrainer vv Haren

0 1.185

Angelo Spoor neemt komend seizoen de 2e selectie van vv Haren onder zijn hoede. De 34 jarige trainer uit Haren neemt het stokje over van Harm Bauman die op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging.

Angelo Spoor is in het verleden o.a. trainer geweest bij vv Haren, v.v. Kwiek en Be Quick 1887. Met Haren A1 leverde hij 3 seizoenen geleden een prima prestatie door kampioen te worden. Veel talentvolle spelers van dat team zitten nu bij de selectie. Op dit moment is hij speler van Haren 4 en voorheen nog speler / keeper van Haren 1.

Op zoek naar nieuwe spelers
Zowel Haren 1 (4e klasse) als Haren 2 (reserve 3e klasse) maken een matig seizoen door en daar wil de technische staf snel verandering in brengen. Voor komend seizoen is vv Haren voor beide selecties dan ook op zoek naar jonge gemotiveerde talentvolle, maar ook ervaren spelers (keepers). De huidige groep bestaat uit een mix van jonge en ervaren spelers woonachtig in o.a. Haren en Groningen. Dus vervoer hoeft geen probleem te zijn.

Angelo Spoor deelt de visie van hoofdtrainer Cor Meijer. Haren kan een uitstekende tussenstap zijn voor jonge ambitieuze spelers die de stap naar de senioren moeten maken. “Vaak zie je dat spelers die uit de A-jeugd komen wel de ambitie hebben maar vaak net tekort komen bij een eerste elftal. En dan met name bij clubs die op 2e klasse niveau of hoger uitkomen. Deze spelers komen dan al snel terecht in een tweede elftal of kiezen noodgedwongen met vrienden voor recreatief voetbal. Zo gaat er dan ook onnodig veel talent verloren. Bij Haren is de kans groter dat ze genoeg wedstrijden/speelminuten in het eerste kunnen pakken”, aldus Spoor.

Trainingsdagen:
Haren 1 & 2 trainen op dinsdag en donderdag gelijktijdig onder leiding van de hoofdtrainer en de assistent trainer. Daarnaast zijn op de trainingsdagen een verzorger / hersteltrainer alsmede een keeperstrainer aanwezig. Op de dinsdag trainen de selecties gezamenlijk en op de donderdag traint de 1e selectie apart. Bovendien is er ook komend seizoen volgens goed Harens gebruik ruimte voor gastspelers; 1e elftal spelers die in Groningen studeren en elders voetballen. Voor beide partijen een win-win situatie.

Geïnteresseerd?

Stuur een mail naar: jvzvvharen@hotmail.nl  of bel 0652855827