FC Groningen – Getafe CF (Woensdag 24 juli, aanvang 19.00 uur)

Ter voorbereiding van de komende competitie, speelt FC Groningen op woensdag 24 juli 2013 (19.00 uur) een oefenwedstrijd tegen het Spaanse Getafe CF. De club uit de voor­stad van Madrid eindigde afgelopen seizoen als tiende in de Spaanse Primera División.

Wij zijn er trots op dat wij sinds jaren de gastgever van FC Groningen mogen zijn.

Op het sportpark “de Koepel” in Haren heeft de FC alle middelen ter beschikking om zich goed op de komende competitie voor te bereiden.

Het doet ons goed te mogen constateren dat de staf en spelers zich bij vv Haren thuis voelen.

Vele vrijwilligers zijn op dit moment druk om er voor jong en oud een geslaagde avond van te maken.

Kaarten in de voorverkoop kunt u kopen bij Berends De Echte Groenteman (Anjerlaan te Haren) en Paul’s Snacks (Rijksstraatweg te Haren)

Wij zien u allen graag op woensdag 24 juli!

Klaas Helder

Voorzitter vv Haren

Wedstrijd FC Groningen - Getafe CF op woensdag 24 juli, aanvang 19.00 uur bij vv Haren
Wedstrijd FC Groningen – Getafe CF op woensdag 24 juli, aanvang 19.00 uur bij vv Haren