Bakkerij Beukeveld nieuwe jeugdsponsor van vv Haren

Bakkerij Beukeveld nieuwe jeugdsponsor van vv Haren.

Afgelopen donderdag zijn de B1, C1 en C2 elftallen van vv Haren voorzien van nieuwe trainingspakken door sponsor Bakkerij Beukeveld uit Groningen.
Mede eigenaar en vv Haren 4-voetballer Marco Beukeveld overhandigde de nieuwe outfit in het bijzijn van vv Haren voorzitter Klaas Helder met trots aan de jeugdleden. Dat deze jongens en meisjes zeer blij zijn met deze trainingspakken bleek uit het gegeven dat spontaan de handen op elkaar gingen voor Marco en dat hij na afloop nog zeer veel individuele bedankjes van de spelers en begeleiding in ontvangst mocht nemen.

Sinds 1968 is Bakkerij Beukeveld een begrip in Groningen en omstreken.
Met een enthousiast team en 3 winkels in Groningen aan de Parkweg, Oude Ebbingestraat en het Overwinningsplein staan zij elke dag klaar voor uw gemak. De bakkerij zelf is gevestigd aan de Protonstraat in Groningen. Zij zijn een onderscheidend bedrijf als het gaat om kwaliteit en uitstekende service.Daardoor zijn zij in staat om naast de eigen winkels nog vele andere winkels , bedrijven en instellingen te voorzien van hun ambachtelijke kwaliteit.

Sinds een aantal jaren voorziet Bakkerij Beukeveld vv Haren van de banketstaven tijdens de jaarlijkse huis-aan-huis actie in december

vv Haren dankt Bakkerij Beukeveld voor deze sponsoring en de intensivering van de samenwerking.