Balletjes loterij t.b.v. onze sponsoren

Maak kans op leuke waardebonnen en steun daarmee onze sponsoren

Onze mooie voetbalclub ⚽️ bestaat dankzij onze leden, vrijwilligers en natuurlijk onze sponsoren. Het doet ons pijn 😣 om te zien dat velen van hen het moeilijk hebben. Winkels zijn dicht, de winkelstraat is leeg en bijna elke ondernemer voelt het effect van alle maatregelen 🦠 van het afgelopen jaar.😢
Als vereniging kunnen wij niet zonder onze sponsoren en dus vinden wij dat wij ook wat terug mogen doen en verdienen zij een ❤️ onder de riem. Daarom organiseren we a.s. zaterdag 6 februari om 11.00 uur een balletjes loterij.
Een balletje kost €7,50 en de gehele opbrengst wordt omgezet in waardebonnen van minimaal € 25,- van onze lokale sponsoren. Er komt dus niets ten goede aan de club.

Een van onze leden, roept jullie op om mee te doen!

Hoe werkt het?
✅ Stuur een mail naar sponsor@vvharen.nl. Zet in de mail 1) je naam, 2) hoeveel loten je wilt en 3) je mobiele telefoonnummer.
✅ Wij sturen je een tikkie op dit telefoonnummer ter waarde van de door jouw gekochte balletje(s). Voor andere doeleinden gebruiken we je nummer uiteraard niet.
✅ Vóór de loterij ontvang je van ons een mail met het nummer / de nummers van jouw gekochte balletje(s).
✅ Wij gaan op zaterdag 6 februari om 11.00 uur live op Facebook om de trekking te doen. Kijk dus gezellig mee!
✅ De winnaars krijgen achteraf bericht en krijgen de waardebon opgestuurd / gemaild.
Stuur vóór 5 februari een mail en koop je balletje(s)! De betaling moet uiterlijk vrijdagavond 5 februari binnen zijn om aanspraak te kunnen maken op een balletje.
Steun onze sponsoren (kijk op onze site voor een overzicht) en maak kans op mooie waardebonnen te besteden bij de ondernemers in Haren (ongeveer 1 op 3, bij welke loterij haal je dat 👍).