Bijzondere Algemene Ledenvergadering (Donderdag 4 april)

Uit de A-jeugd is de wens uitgesproken volgend jaar verder te gaan als een standaard zaterdag senioren elftal. In de ALV van maandag 31 oktober 2016 is afgesproken dat het bestuur mag onderzoeken of een zaterdag seniorenteam tot de mogelijkheden behoort.

Omdat afgesproken is dat een zaterdag seniorenteam van vv Haren een recreatief karakter moet hebben en het hier gaat over een standaard team, wordt hierover op donderdag 4 april 2019 van 22.00 uur tot 22.30 uur een Bijzondere Algemene Ledenvergadering voor belegd. Alle leden mogen hierover stemmen. (de ouders van de) Jeugdleden hebben 1 stem, leden van 16 jaar en ouder hebben 2 stemmen.

Vanwege deze Bijzondere Algemene Ledenvergadering gaat de trekking voor de Doelpuntensponsorloterij van het 1e niet door!