Corona maatregelen Sportpark De Koepel

0 1.006

Naar aanleiding van de persconferentie van afgelopen maandag, zijn wij genoodzaakt om aanvullende maatregelen te nemen om de wedstrijden en trainingen op een veilige manier door te laten gaan.

Naast de gebruikelijke maatregelen (1,5 meter afstand houden, bij klachten thuisblijven en hoesten in de elleboog), is het volgende besloten:

• Supporters zijn niet toegestaan op het voetbalveld, zowel niet bij trainingen als bij wedstrijden.
  • Tijdens wedstrijden, is alleen begeleiding van het team toegestaan. Bij uitspelende teams vallen de chauffeurs ook onder begeleiding. Wel doen wij een dringend beroep op onze tegenstanders om zoveel mogelijk samen te reizen en de begeleiding zoveel mogelijk te beperken.
  • Kleedkamers zijn geopend voor de teams vanaf JO17, zowel voor uit- als thuisspelende teams. Er mag dus gedoucht worden en ook het toilet in de kleedkamers kan gebruikt worden, maar kom zoveel mogelijk in tenue naar het Sportpark. Dit geldt ook voor trainingen.
  • Teams t/m JO15 worden verzocht in tenue naar het sportpark toe te komen en thuis te douchen. Dit geldt zowel voor uit- als thuisspelende teams en uiteraard ook voor trainingen.
  • Ieder team krijgt 2 kleedkamers toegewezen, om afstand te kunnen garanderen.
  • Wedstrijdbespreking vindt zoveel mogelijk buiten plaats.
  • Voor de scheidsrechters is ook een kleedkamer beschikbaar.
  • Bij uitwedstrijden worden de teams van VV Haren verzocht op de parkeerplaats te verzamelen.
  • De kantine is gesloten. Wel zal er iemand aanwezig zijn, die toegang heeft tot de EHBO koffer en AED.
  • Tijdens wedstrijddagen en trainingen is er een CoCo (Corona Coördinator) op het Sportpark aanwezig zijn. Voor vragen kun je hem/haar aanspreken. Vriendelijk verzoek om de aanwijzingen van de CoCo op te volgen.