Dringend gezocht “Vaste” kantinemedewerkers zaterdag

Als Jeugdcommissie zijn wij verantwoordelijk voor de kantinebezetting op de zaterdagen.

Doordat een aantal “vaste” kantinemedewerkers voor de zaterdag om diverse redenen zijn gestopt zijn we met dringend op zoek naar een paar nieuwe kantinemedewerkers om zo het aantal weer op een acceptabel niveau te krijgen.

Omschrijving werkzaamheden:

• Gedurende de dag/dagdeel is de “vaste” medewerker verantwoordelijk voor de kantine.
  • Naast de verkoop van koffie/thee/fris en snoep het klaarmaken van de ranja voor in de rust. De ranja wordt door de teams zelf opgehaald.
  • Ondersteuning gedurende de dag/dagdeel van vooraf ingeplande ouders voor en tijdens de hun wedstrijden
  • Gemiddeld eens in de 4 á 5 weken. Het najaars seizoen bestaat uit 10 zaterdagen dus bij meerdere aanmeldingen is de belasting ook minder.
  • Gehele dag is van ± 8:00 (afhankelijk van de eerste wedstrijd) tot max 14:00 (afhankelijk van de laatste wedstrijd) of voor een dagdeel, 08:00 – 11:00 of 11:00-14:00.
  • Aan het eind opruimen/aanvegen kantine (zit binnen de eind tijd 14:00)
  • Bediening kassa is uiterst eenvoudig.
  • Minimale leeftijd 18 jaar
  • Er wordt gedurende de dag geen alcohol geschonken
  • Keuken indien open zal worden gemand door leden van de kantinecommissie

Openen/afsluiten en afstorten omzet wordt gedaan door het Jeugdbestuurslid van Dienst