Even voorstellen: Robert Rosema / Nieuwe trainer kabouters / Keeper vv Haren 1

Hallo allemaal. Mijn naam is Robert Rosema en ik ben sinds dit seizoen de nieuwe eerste keeper bij deze mooie vereniging. Voordat ik bij Haren kwam voetballen, heb ik mijn complete jeugd en seniorentijd bij V.V. Hunsingo gespeeld. Ik ben daar in de jeugd al begonnen met keepen en heb meerdere seizoenen in het eerste gestaan. Die club is sinds dit seizoen V.V. Winsum, dus aan de stand te zien heb ik een prima keus gemaakt.

Via Patrick Dijkstra, die ik leerde kennen bij Hunsingo, ben ik hier terecht gekomen. Een gezellige trainingsavond en veel bier waren voor mij genoeg om hier te komen voetballen. Ik heb het heel erg naar mij zin bij de club. Ik voelde me vanaf de eerste dag erg welkom, en wil ook graag iets voor de club betekenen. Zo heb ik mij opgegeven voor de scheidsrechterspoule en sta ik sinds kort elke zaterdagmorgen met Ab Tuinman de kabouters te trainen. Volgend seizoen ga ik de vaste trainer worden voor de kabouters van vv Haren.

Ik heb vanuit Hunsingo al de nodige trainingservaring. Zo heb ik in de jeugd als assistent gewerkt bij de keeperstraining en heb ik dat in de jaren daarna zelf opgepakt. Ik kijk er heel erg naar uit om het trainersvak bij Haren weer op te pakken. Waarom werken naar een doel altijd goed is, staat bij mij het plezier voor het spelletje voorop.

Buiten het voetbal om sta ik voor de klas op het middelbaar onderwijs. Ik doceer aardrijkskunde in Meppel en Delfzijl. Ik kom uit een onderwijsfamilie, dus deze stap werd vanuit huis zeer toegejuicht. Daarnaast ben ik groot fan van FC Schalke 04, waar ik ook regelmatig op bezoek ga.

Ik kijk uit naar vele gezellige en sportieve jaren met vv Haren!

Met een sportieve groet,

Robert Rosema