Incident speler JO-17 bij ZFC Zuidlaren

0 998

Waarschijnlijk heeft iedereen al in de media gelezen over het incident met een speler van de JO-17 van VV Haren tijdens het voetbaltoernooi van ZFC Zuidlaren. Als vereniging betreuren wij dit incident en distantiëren wij ons van elke vorm van geweld en zullen wij de nodige maatregelen nemen.

Als bestuur en jeugdbestuur hebben wij inmiddels met ZFC Zuidlaren en de betrokkenen gesproken.
Met de betrokkenen hebben wij afgesproken dat de volledige communicatie loopt via het jeugdbestuur. Heb jij zelf vragen of krijg jij vragen, verwijs dan naar het jeugdbestuur.

Met vriendelijke groet,

Willem Kant – voorzitter
Richard Spitzers – voorzitter jeugdbestuur (tel: 06-11005383)