Martin Mojet de Oranje internationaal van vv Haren neemt het op tegen België

Op zaterdag 14 oktober neemt onze Oranje internationaal van het Nederlands doventeam Martin Mojet het op tegen België in een EK kwalificatiewedstrijd voor deelname aan het EK 2019 in Kreta (Griekenland).

Nederland zit in een groep met Rusland en België. De eerste twee kwalificeren zich. De derde plek strijdt via play-offs. De winnaar die hier uitkomt mag zich opmaken voor de reis naar Griekenland.

Uiteraard zou het mooi zijn als leden van vv Haren Martin en zijn teamgenoten gaan aanmoedigen in België! Voor meer informatie zie onderstaande flyer.
Wij wensen Martin heel erg veel succes!!

Poster België-Nederland d.d. 14-10-2017