Online trekking Doelpuntensponsorloterij VV Haren op woensdag 6 januari 2021

Beste deelnemer aan de doelpuntensponsorloterij,

Het 1e elftal heeft helaas vanaf begin oktober geen competitie wedstrijd meer kunnen spelen i.v.m. de corona crisis, hierdoor hebben wij jullie helaas ook nog niet kunnen voorzien van de maandelijkse doelpuntensponsorloterij trekking.

Toch willen wij de doelpuntensponsorloterij voor jullie en de selectie laten doorgaan…… (geeft nog een beetje spanning voor de wedstrijd)

Hoe gaan wij dit doen?

De eerste competitie helft heeft 10 speelronden, hiervoor vragen we per speelronde €2,50 per deelnemend nummer, wat voor 10 speelronden op €25 euro per deelnemend nummer komt.

Bij Rene de Jager zijn de deelnemers en bijhorende nummer(s) bekend, hij zal dan ook zeer binnenkort bij jullie overgaan tot incassering.

Op 6 januari 2021 tijdstip 20:00 uur, zal de activiteitencommissie 10 trekkingen gaan verrichten met uiteraard een goede prijsverdeling voor de winnaars.  Alle spelregels die eerder gelden zullen ook bij deze 10  trekkingen gelden.

Uiteraard maken wij het mogelijk voor de deelnemers om de trekking van woensdag 6 januari 20:00 uur virtueel bij te kunnen bij wonen.

Jullie ontvangen op de dag van trekking een Teams link in jullie e-mail dat jullie toegang geeft om virtueel de trekking bij te wonen.  De activiteitencommissie zal ervoor zorgen dat er een gezellige host komt om de trekkingen te voorzien van leuk en gezellig commentaar.

De selectie wenst jullie alvast fijne feestdagen en een gezond en corona vrij 2021 toe!