Parkeeradvies wedstrijd FC Groningen – SM Caen zaterdag 04 augustus 17.00 uur (vv Haren / Sportpark De Koepel)

Bezoekers van de wedstrijd FC Groningen – SM Caen die met de auto komen, worden geadviseerd hun auto te parkeren rondom het Sportcentrum Scharlakenhof aan de Geertsemaweg in Haren. Bij het sportcentrum zijn grote parkeerterreinen die benut kunnen worden en tevens is het geen bezwaar als aan één zijde van de Geertsemaweg auto’s worden geparkeerd. Vanaf de Geertsemaweg kan men dan lopend via de Scharlakenlaan aan de zijde van de Dr. Ebelsweg het Sportpark de Koepel betreden.

Met de auto kan men vanaf de Dr. Ebelsweg komende vanuit de richting Waterhuizen of de richting Rijksstraatweg op de rotonde het Felland Noord oprijden. Vervolgens kan men aan het einde van Felland Noord rechtsaf het Felland oprijden. Direct over het spoor slaat men dan linksaf de Geertsemaweg op. Aan het einde van de Geertsemaweg bevinden zich de parkeerterreinen van de Scharlakenhof.

Mocht het rondom de Scharlakenhof vol raken dan zal men de auto in de wijk moeten parkeren. Het parkeren zal zodanig plaats moeten vinden dat noodhulpdiensten te allen tijde kunnen passeren. Dringend verzoek is om de parkeerverboden aan de Onnerweg op te volgen. Parkeren op de Dr. Ebelsweg is verboden en gelieve niet op begraafplaats Harenerhof parkeren.

Fietser adviseren wij gebruik te maken van de ingang Onnerweg.

Auto’s: Adres Geertsemaweg/Sporthal Scharlakenhof https://www.google.nl/maps/dir//Geertsemaweg,+Haren/@53.1624646,6.6234169,17z/data=!4m9!4m8!1m0!1m5!1m1!1s0x47c82c55e153c213:0xa36f77babc86c433!2m2!1d6.6256056!2d53.1624646!3e0