Reünie/Jubileum Haren 5 zeer geslaagd!

0 1.527

Haren 5 kan zeer tevreden terugkijken op de reünie die op zaterdag 6 juni werd gehouden. Aanleiding was het feit dat bij dit elftal nog altijd 5 kerels betrokken zijn als speler of leider, die ook bij de oprichting ervan in 1990 betrokken waren; leiders Richard van Dalen en Geert Venema, en de spelers Henk Groesz, Marc Menses en Arie Huizing. Hoogste tijd voor een feestje, en dus waren alle voetballers, partners, scheidsrechters en anderen die sindsdien structureel met deze mannen hebben gevoetbald uitgenodigd.

Met dank aan vele sponsoren en een zeer geslaagde rommelmarktactie kon een leuk programma worden gerealiseerd. Maar liefst zo’n 85 veteranen gaven gehoor aan de uitnodiging voor deze D-Day. Een geweldige opkomst en in combinatie met het mooie weer beloofde het een mooie dag te worden; en dat werd het ook!

Nadat iedereen eind van de middag door twee piccolo’s persoonlijk werd welkom geheten en gefotografeerd, wist men elkaar al snel te vinden om oude herinneringen op te halen. Een jubileumwedstrijdje gaf de reünie vervolgens nog een echt voetbaltintje. In gemixte teams van voormalige en huidige teamleden, werd onder leiding van scheidsrechter Erik Blokzijl een wedstrijdje afgewerkt. Overigens wisten de huidige talenten hun capaciteiten daarin goed verborgen te houden, terwijl de oud-spelers nog wel even wat wilden laten zien. De scheids had een makkie en wist zuivere doelpunten gedecideerd af te keuren. Op z’n sterkst in de kleine ruimte wist Clyde S. toch nog fraai de winnende goal te maken, al deed de uitslag totaal niet ter zake.

Na de wedstrijd een goed verzorgde en uitgebreide barbecue op het terras en daarna ging de avond geleidelijk over in een gezellige feestavond met een uitstekende DJ en twee geweldige acteurs, die regelmatig voor een mooi intermezzo zorgden. Zelfs Nana Mouskouri was gecontracteerd voor een optreden, zodat ook de Griekse economie nog even een opkikker kreeg. Er werd flink gedanst en gedronken, totdat er iets na middernacht een einde kwam aan dit prachtige festijn. Volgens velen een feestje om over enkele jaren nog eens over te doen . . . . . . . en wie weet?!

De reüniecommisie kijkt in ieder geval tevreden terug en wil alle vrijwilligers achter de bar, de barbecue, de foto’s, de aankleding, de inkoop en bij het opbouwen en opruimen nogmaals hartstikke bedanken voor hun geweldige inzet! Fantastisch!!