Rik-Jan Wesselink nieuwe voorzitter vv Haren

Rik-Jan Wesselink nieuwe voorzitter voor vv Haren.

Een druk bezochte ledenvergadering van vv Haren werd vorige week maandagavond voor het laatst geleid door voorzitter Klaas Helder.
Klaas is 4 jaar lang voorzitter geweest en had in een eerder stadium al aangegeven dat hij zich niet meer verkiesbaar zou stellen. Onder dankzegging werd er afscheid genomen van Klaas, die zich overigens achter de schermen nog wel bezig zal houden met enkele lopende zaken.

Op de vergadering werd ook met de nieuwe voorzitter kennisgemaakt. De 47-jarige Rik-Jan Wesselink uit Haren zal voor de komende jaren het voorzitterschap van vv Haren op zich nemen. Na een korte introductie door Rik-Jan werd zijn voordracht door de leden unaniem aangenomen.

Ook is er voor de senioren een nieuwe wedstrijdsecretaris in functie getreden. Nadat Jan van der Wijk eerder dit jaar zijn taak als wedstrijdsecretaris had neergelegd, meldde Patrick Dijkstra zich tijdens de vergadering spontaan aan om deze taak op zich te nemen.

vv Haren wenst beide mannen veel succes en plezier in hun nieuwe functie en dankt Klaas en Jan voor hun tomeloze inzet voor onze vereniging.