Stern Haren nieuwe hoofdsponsor vv Haren

0 1.379

Na het onverwacht beëindigen van het sponsorcontract met de pas aangetrokken hoofdsponsor Folkert Konings heeft de sponsorcommissie snel gehandeld met het aantrekken van een nieuwe hoofdsponsor voor het 1e elftal van vv Haren.

Per direct wordt STERN HAREN de nieuwe hoofdsponsor. Afgelopen week is er een contract met vestigingsleider Herman Blijham getekend. Stern Haren bindt zich minimaal tot 30 juni 2017 aan onze vereniging. Beide partijen zijn blij met de overkomst. De nieuwe shirts voor 1e elftal zijn per direct in bestelling gegaan bij onze kledingfabrikant MUTA.

Bij Stern in Haren kunt u terecht voor al het universele auto-onderhoud. Van kleine reparaties of een distributieriem vervangen tot APK keuring of een grote beurt. Stern Haren verkoopt tevens occasions van diverse automerken. In de garage van Stern Haren zijn ervaren monteurs in dienst die uitsluitend met goede kwaliteit onderdelen werken.

Met de gesloten overeenkomst wordt niet alleen het 1e elftal van vv Haren beter maar alle leden, donateurs, sponsoren of ouders van leden kunnen mee profiteren van een unieke actie die loopt tot minimaal 30 juni 2017 waarbij zij korting krijgen bij Stern Haren! Ook wordt vv Haren in deze periode als vereniging nog eens extra beloond als u Stern Haren uitkiest voor reparaties, onderhoud of de aanschaf van een occasion.

Zie het tabel hieronder:

Onderhoud/aankoop Korting clublid % voor vv Haren
Klein onderhoud​​​​€ 15,0010%
Groot onderhoud​​​€ 25,0010%
Reparatie tot € 250,-​​​€ 15,0010%
Reparatie € 250,- t/m € 500,-€ 25,0010%
Reparatie € 500,- t/m € 1.000,- ​​​€ 50,0010%
Reparatie boven € 1.000€ 75,0010%
Bij aanschaf auto€ 250,00€ 250,00

*Bij het maken van de afspraak of bij showroombezoek aangeven dat men lid, een ouder van een lid, sponsor of donateur is van vv Haren.

*Het lid, ouder van lid, sponsor of donateur vult een formulier in waarin hij/zij aangeeft wat zijn/haar relatie is met vv Haren. Deze formulieren zijn binnenkort te verkrijgen in de kantine en bij Stern Haren. U levert vóór de reparatie e.d. een formulier in bij Stern Haren en na de reparatie e.d. één bij vv Haren. Onder deze voorwaarden kan er aanspraak gemaakt worden op de korting of percentage voor de vereniging.