Stichting Kinderopvang Haren sponsort F-, E- en D-jeugd!

Op zaterdag 5 december is door directeur Wilma Pouw van Stichting Kinderopvang Haren (SKH) aan alle jeugdleden van de F,-E, en D-jeugd een trainingspak overhandigd. Naast shirtsponsoring voor de gehele D-jeugd blijkt SKH vandaag dus ook Sinterklaas te zijn voor de jongste jeugdleden.

SKH heeft de leukste kinderopvang in de gemeente Haren voor kinderen in de leeftijdsgroep 0-12 jaar.
SKH biedt:
* Opvang voor 0-4 jarigen in kinderdagverblijven
* Buitenschoolse opvang voor 4-12 jarigen in diverse leeftijdssamenstellingen: groepen van 4-12 jaar, 4-8 en 8-12 jaar.
* Opvang in gastgezinnen voor 0-12 jarigen.
* Tussenschoolse opvang voor openbare basisschool De Wissel en de Sint Nicolaasschool.

In het clubhuis van vv Haren is op doordeweekse dagen kinderdagverblijf “Op Stelten” gevestigd.

vv Haren dankt SKH hartelijk voor de uitbreiding van de samenwerking!
(Niet alle jeugdleden van vv Haren die een trainingspak hebben gekregen staan op de foto’s. Zij waren ten tijde van de overhandiging hun wedstrijd aan het spelen).

image image image image