Vacature Hoofdtrainer VV Haren Zondag

Voor onze 1e selectie op zondag zoeken wij voor het nieuwe seizoen een Hoofdtrainer.

Hoofdtrainer vv Haren Zondag 1

Ben jij de enthousiaste en gemotiveerde trainer die ons 1e elftal (uitkomend in de 5e klasse KNVB Zondag) in het seizoen 2020/2021 gaat trainen?

De trainer die wij zoeken:

• verzorgt de trainingen op de dinsdag- en de donderdagavond
  • coacht en begeleidt het 1e elftal op de zondag
  • is minimaal in het bezit van: TC III senioren / Oefenmeester III MDGO S&B III CIOS D

Wat bieden wij:

• uitstekende trainingsmogelijkheden op één van de mooiste sportparken van het noorden
  • een marktconforme vergoeding/salaris.

Over ons:
VV Haren is een vereniging waar plezier in het voetballen voorop staat! Zowel op de zaterdag als op de zondag wordt er bij vv Haren gevoetbald. Leden spelen prestatief of recreatief. Een club waar respect voor een ander, materiaal, accommodatie en plezier hoog in het vaandel staan. Sporten doe je voor je plezier. Wij willen ieder lid de optimale mogelijkheid bieden te genieten van de voetbalsport. Wij zijn een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen, ongeacht de voetbalcapaciteiten en achtergrond.

Solliciteren:
Heb jij interesse om bij vv Haren aan de slag te gaan? Dan ontvangen wij graag naast jouw volledige CV een motivatie waarom jij trainer bij vv Haren wil worden

Jouw CV en motivatie ontvangen wij graag uiterlijk 05 januari 2020 via het mailadres vacature@vvharen.nl

Sollicitatieprocedure:

• na je sollicitatie ontvang je binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging
  • wij nemen voor 09 januari 2020 contact met je op of jij wel/niet wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek
  • de sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdagavond 14 januari 2020

Bij vragen kan je na 17.00 uur contact opnemen met Richard Spitzers (06-11005383) of Pascal Bouwman (06-10888876)