Voorbeschouwing FC Groningen – FC Emmen (zaterdag 23 juli, aanvang 15.30 uur)

FC Groningen – FC Emmen, een mooie wedstrijd op zaterdag 23 juli om 15.30 uur bij onze club  vv Haren. FC Groningen startte de voorbereiding eind vorige maand traditiegetrouw bij ons op Sportpark de Koepel in Haren. Net als in het recente verleden staat er tevens een oefenwedstrijd van de Trots van het Noorden gepland op het Harense sportpark. Met streekgenoot FC Emmen als tegenstander van FC Groningen kijkt vv Haren uit naar een mooie voetbalwedstrijd en uiteraard het weerzien met trainer Dick Lukkien.

De band tussen vv Haren en FC Groningen is al jarenlang bijzonder goed en hecht te noemen. Wij zijn er trots op dat FC Groningen de weg naar vv Haren weet te vinden en de vrijwilligers van ons helpen met veel plezier en enthousiasme mee aan het organiseren van de openingstraining en de oefenwedstrijd tegen FC Emmen.

Voorverkoop
Voor kaarten in de voorverkoop kunt u terecht bij Erik Berends De Echte Groenteman en Paul’s Snacks & Broodjes. Een kaartje voor volwassenen kost €9,- en voor jeugd t/m 12 jaar €4,-. Voor kinderen t/m 4 jaar is de toegang gratis. De kassa is op de wedstrijddag vanaf 13.00 uur geopend. Een kaart kopen in de voorverkoop voorkomt lang wachten bij de kassa.

Adressen voorverkoop:

De Echte Groenteman Berends (Anjerlaan 23a – Haren)
Paul’s Snacks & Broodjes (Rijksstraatweg 173 – Haren).

Parkeren
Bezoekers van die met de auto komen, worden geadviseerd hun auto te parkeren rondom het Sportcentrum Scharlakenhof aan de Geertsemaweg in Haren. Bij het sportcentrum zijn twee grote parkeerterreinen die benut kunnen worden en tevens is het geen bezwaar als aan één zijde van de Geertsemaweg auto’s worden geparkeerd. Vanaf de Geertsemaweg kan men dan lopend via de Scharlakenlaan aan de zijde van de Dr. Ebelsweg het Sportpark de Koepel betreden.

Mocht het rondom de Scharlakenhof vol raken dan zal men de auto in de wijk moeten parkeren. Het parkeren zal zodanig plaats moeten vinden dat noodhulpdiensten te allen tijde kunnen passeren. Dringend verzoek is om de parkeerverboden aan de Onnerweg op te volgen. Parkeren op de Dr. Ebelsweg is verboden en gelieve niet op begraafplaats Harenerhof parkeren.