vv Haren 2 speelt gelijk tegen Amicitia VMC 3 (0-0)

893

Haren 2 heeft de eerste uitwedstrijd van het seizoen gelijkgespeeld tegen Amicitia 3. De wedstrijd eindigde in 0-0. Na de 0-7 thuisnederlaag van een week eerder tegen Stadspark, werd nu toch het eerste punt van het seizoen binnengesleept.

De omstandigheden waaronder de wedstrijd op zondag om 12:00 op het kunstgras van Amicitia gespeeld werd, waren prima. Helaas was het spel dat in de eerste helft niet, waardoor het een gezapig potje leek te worden. Amicitia wist nog wel snoeihard de lat te raken, terwijl Haren de doelman van de tegenpartij nauwelijks wist te testen. Toch mocht die keeper zich na de tweede helft ‘man van de wedstrijd’ noemen. Na de pauze wist Haren namelijk veel meer te creëren en gaf het vrijwel niets meer weg. Enkele grote kansen werden door de keeper van Amicitia onschadelijk gemaakt, waardoor de sportieve wedstrijd, die onder leiding stond van een uitstekende scheidsrechter, eindigde zoals deze begon: 0-0.

Het was zuur dat we geen overwinning konden behalen, maar desondanks zijn we tevreden met het behaalde punt. Het is mooi om te zien dat de groep steeds meer een team wordt. Ook zijn we blij met de supporters die vandaag weer langs de lijn stonden.