vv Haren bestaat dit jaar 80 jaar! Dit vieren wij op zaterdag 22 augustus

0 1.401

Zoals al een aantal keer is aangekondigd viert de voetbalvereniging Haren zaterdag 22 augustus haar 80 jarig bestaan.
Uiteraard zijn oud-leden van vv Haren ook van harte welkom.

Programma jeugd

Voor alle jeugdleden is er van 15:00 tot 17:00 een programma georganiseerd. Het programma ziet er globaal als volgt uit:

14:30 – jeugdleden aanwezig, uitleg programma
15:00 – start activiteiten, met wat drinken
17:00 – einde programma

Vanaf 17:00 – gelegenheid om te douchen, wat te eten/drinken, muziek van een échte DJ en springkussen

Denk eraan dat je sportkleding, sportschoenen voor alle soorten ondergrond (steen, kunstgras, gras) en douchespullen meeneemt!

Voor de organisatie is het belangrijk dat alle jeugdleden om 14:30 omgekleed aanwezig zijn en dat je je op tijd afmeldt als je echt niet kan! Zo kunnen we op tijd beginnen en kan de organisatie rekening houden met afwezigen.

Namens de organisatie hopen we dat iedereen aanwezig is!
Afmelden kan door een mail te sturen naar dkiekebos@hotmail.com

Programma senioren

Voor alle senioren is er van 17:15 tot 19:15 een programma georganiseerd. Het programma ziet er globaal als volgt uit:

16:45 – leden aanwezig, uitleg programma
17:15 – start activiteiten
19:15 – einde programma

Vanaf 19:15 – gelegenheid om wat te eten/drinken en muziek van een échte dj

Denk eraan dat je sportkleding, sportschoenen voor alle soorten ondergrond (steen, kunstgras en gras) en douchespullen meeneemt!
Namens de organisatie hopen we dat iedereen aanwezig is!

Uiteraard zijn oud-leden van vv Haren ook van harte welkom.

Sportieve groeten,
De organisatie