Sponsormogelijkheden

Overzicht sponsormogelijkheden

De vv Haren biedt sponsors diverse mogelijkheden om hun naam of reclameboodschap onder de aandacht te brengen van spelers, ouders, bezoekers, pers en andere betrokkenen. Dit gebeurt zowel thuis op Sportpark De Koepel als tijdens uitwedstrijden. Hierop volgend zetten we de sponsormogelijkheden graag voor u op een rij.

Hoofdsponsor

De vereniging kent uiteraard een hoofdsponsor. Het hoofdsponsorcontract is in principe geen vaststaand pakket, maar wordt in onderling overleg vastgesteld. De hoofdsponsor is in ieder geval de shirtsponsor van het eerste elftal en krijgt zeer ruime mogelijkheden om zijn bedrijfsnaam onder de aandacht te brengen. Het hoofdsponsorcontract loopt minimaal voor een periode van drie jaar.

Kledingsponsoring

Tenues voor de elftallen bestaan uit een keepershirt, 15 voetbalshirts, broeken en sokken. Voor onze jeugdzeventallen bestaat een tenue uit een keepershirt en 9 voetbalshirts. Het tenue zal “teamvast” zijn en minimaal 3-5 jaar gedragen worden. Kleding is en blijft eigendom van de vv Haren.

Uiteraard bestaat er naast het sponsoren van tenues ook de mogelijkheid tot het sponsoren van trainingspakken, sporttassen, warming-up shirts etc.. Neemt u voor indicatieve tarieven svp contact op met de sponsorcommissie.

Pakketsponsor

Als pakketsponsor krijgt u een vast pakket aangeboden, het pakket bestaat uit vermelding van uw naam op club-tv in het clubhuis van vv Haren, een reclamebord,  vermelding op het sponsorbord in het clubhuis en een grote banner op onze website (www.vvharen.nl).

Kosten van pakketsponsor: € 500,00 per jaar.

Reclameborden

Voor reclameborden geldt dat de kosten in het eerste jaar hoger zijn i.v.m. aanmaakkosten van het bord. Borden worden bij voorkeur gemaakt door een relatie van de vv Haren.  Het bord wordt eigendom van de vv Haren. Reclameborden worden voor een periode van 3 seizoenen gehuurd , Verlening van deze sponsorovereenkomst vindt stilzwijgend plaats voor minimaal een jaar, mits uiterlijk 30 dagen voor het einde van de periode schriftelijke opzegging heeft plaatsgevonden.

Tarieven reclameborden:

Bord vv HarenEigen Bord
1e jaar€ 200,00€ 150,00
2e jaar€ 150,00€ 150,00
3e jaar€ 150,00€ 150,00

Onderhoud reclameborden: Uitgevoerd door de klusploeg van vv Haren

Wedstrijdbal

De naam van de sponsor komt in het programmablad te staan van die dag en zal worden omgeroepen voor aanvang van de betreffende wedstrijd. Op de wedstrijddag zal tevens in de beamerpresentatie in het clubhuis de bedrijfsnaam of het bedrijfslogo worden geïntegreerd. Alle wedstrijdballen worden bij aanvang van het seizoen in het clubhuis opgehangen. Daarbij wordt uiteraard de naam van de sponsor vermeld.

Kosten: € 75,= per seizoen

Advertenties programmablad

Voor iedere thuiswedstrijd van het eerste elftal (±15 per seizoen) wordt er een programmablad gemaakt. Hierin vindt de bezoeker nuttige informatie over de betreffende wedstrijd. De mogelijkheid bestaat hierin te adverteren met een ¼ pagina.

Kosten: € 50,- per seizoen

Website

De vv Haren beschikt over een eigen website waar tal van wetenswaardigheden te vinden zijn zoals uitslagen, wedstrijdverslagen, elftalinformatie etc.

Op deze website bestaat de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen.

Kosten: € 75,- per seizoen

Vrienden van vv Haren

Iedereen (lid, vrijwilliger, supporter, ouder, kennis, dorpsgenoot, kortom allen die de vv Haren een warm hart toedraagt) kan zich aanmelden voor de “Vrienden van vv Haren.

De kosten zijn € 50,- per jaar.

Leden van deze club krijgen een vermelding via een naamplaatje op het bord van de Vrienden van vv Haren in het clubhuis & op de website. Vrienden van vv Haren ontvangen ook een uitnodiging voor de sponsoravond.

Lid worden van de vrienden van vv Haren: Vrienden van vv Haren

Stille sponsor

Voor diegenen die geen prijs stellen op naamsbekendheid rondom de sponsoring is het uiteraard ook mogelijk de club te steunen als stille sponsor.

Persoonlijke wensen

De vv Haren probeert er alles aan te doen om de sponsormogelijkheden zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Bij het tot stand komen van de sponsoring zullen wij altijd trachten zo veel mogelijk rekening te houden met de persoonlijke wensen van de sponsor.

Heeft u interesse om sponsor te worden of wilt u meer weten?

Met de sponsorcommissie kunt u contact opnemen als u zich aan wilt melden als sponsor of als u meer wilt weten over de verschillende sponsormogelijkheden.

Mail: sponsor@vvharen.nl