vv Haren dames 30+

vv Haren dames (30+)

Het niveau van onze groep is divers: van beginners tot ervaren voetballers. Recreatie en plezier staan voorop! Mocht je interesse hebben: kom een keer langs of neem contact met ons op. Natuurlijk mag je een paar keer vrijblijvend meetrainen om te zien of je het leuk vindt om bij ons te komen voetballen.

Trainingen
Dinsdagavond 19.30-20.30 uur. We hebben een trainster. De trainingen zijn fanatiek en gezellig.

De contributie bedraagt voor de dames € 120,- per seizoen 2023-2024.

Contactpersonen
Mocht je vragen hebben, dan kun je contact opnemen met de volgende speelsters:
Christine Huizing, 06-23508064(algemeen)
Liselot Hoenderken, 06-42531628 / Marije Nanninga, marijenanninga@hotmail.com(competitie)

KNVB competitie
Per seizoen 2023-2024 doen we mee met de KNVB competitie 30+, 7 tegen 7. Op een aantal vrijdagavonden spelen we dan in toernooi-vorm tegen 3 andere clubs. Ook bij deze competitie geldt dat recreatie en sportiviteit voorop staan.

Deelname aan de wedstrijden is niet verplicht. Je kunt ook alleen trainen bij ons.

Sponsor
De CT groep sponsort ons team. Hierdoor gaan wij in een mooi tenue de velden op!
Link CT groep: http://ctgroep.nl/