Uit het bestuur januari 2019

Uit het bestuur januari 2019

Gemeente Groningen
Tijdens de bestuursvergadering van januari 2019 heeft het bestuur kennisgemaakt met klantenregisseurs van Sport050 van de gemeente Groningen. Gesproken is over de transitie van het Harense- naar het Groningse sportbeleid. Gemeente Groningen hanteert een transitieperiode van 3 jaren waarin harmonisatie van het sportbeleid moet plaatsvinden. De gevolgen daarvan wil het bestuur de komende periode inzichtelijk krijgen. Dit zowel financieel als ten aanzien van het gebruik, het beheer en het onderhoud van het sportpark. Dit gebeurt in overleg met de gemeente Groningen en met de overige sportclubs op het sportpark. Tevens heeft vv Haren zich aangesloten bij de Sportkoepel in Groningen, die als adviseur van het gemeentebestuur de gezamenlijke belangen van de sportverenigingen in de gemeente Groningen vertegenwoordigd.

A-jeugd
Het bestuur vindt het van belang om de overgang van de A-jeugd naar de senioren goed te laten verlopen. Binnenkort gaat het bestuur in gesprek met een afvaardiging van de A-jeugd om de ideeën en wensen voor het volgend seizoen te inventariseren.

Overige zaken
Verder is het bestuur bezig om;
* Subsidie aan te vragen voor de zonnepanelen die reeds zijn gelegd en geïnstalleerd;
* I.o.m. de KNVB te komen tot onderzoek binnen de vereniging om de identiteit van onze club te bepalen en uit te rollen, zowel binnen als buiten de vereniging. Bij dit traject zullen uiteraard ook de leden worden betrokken.
* Een meerjaren onderhoudsplan voor het clubgebouw van de vv Haren op te stellen;
* Voor het onderhoud van de het sportpark een samenwerking/afstemming tussen de klusploegen van vv Haren en vv Gorecht tot stand te brengen;
* Een shirtsponsor voor de F- en E-jeugd aan zich te binden;
* Met de commissie Voetbalkamp de voortgang van de organisatie te bespreken;

Volgend bestuursoverleg
Het volgend bestuursoverleg is op maandag 11 februari om 20.00 uur bij vv Haren. Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar: secretaris@vvharen.nl