zondag 4 december Haren 1 – Bakkeveen 1 aanvang: 14.00 uur

Zondag 4 december

Haren 1 tegen Bakkeveen 1 om 14:00 uur

Haren 1 is er op gebrand zich te revancheren na de beschamende 3-0 nederlaag van afgelopen zondag uit in Lippenhuizen tegen THOR.

De wedstrijd van afgelopen zondag leverde niet alleen een verlies van de wedstrijd op maar ook een verlies van de 4e naar de 6e plek in de competitie . Met de aankomende wedstrijd van zondag 4 december kunnen ze deze plek weer terug veroveren door van Bakkeveen te gaan winnen. Met nog 3 wedstrijden voor de winterstop moet een top 4 in de competitie er toch wel in zitten.

4 december thuis tegen Bakkeveen om 14:00 uur

11 december uit tegen Surhuisterveen om 14:00 uur

18 december uit tegen Gorredijk om 14:00 uur (Dit is het uitspelen van de gestaakte wedstrijd)

stand-per-28112016