Eerste competitiewedstrijd Haren Zaterdag 2

Uit naar Damacota (Nieuwe Pekela)

13 man op papier, maar daarvan waren er twee die maar een helft mochten voetballen en daarna bij het eerste moesten aansluiten.
Maar de JO17 was afgelast en Finn, Omar en Ali wilden graag meedoen.
Uiteraard werd er gespeeld op echt gras. kort gemaaid, beetje hobbelig en wat glad. Heerlijk !!
De eerste helft ging de wedstrijd op en neer met geen grote kansen voor beide teams.
In de rust maar liefst 4 wissels. Jarno en Denny gingen naar het eerste, Duko vond 1 helft voldoende na zijn blessure en Mike stond zijn plek ook af, zodat iedereen kon voetballen.
Mark ging laatste man spelen, Omar ging in de spits, samen met Wouter en Finn ging als rechtsback spelen met voor zich Daan.
De tweede helft had Haren het lastiger en kwamen we er minder vaak uit. Maar vechtlust maakt veel goed. Daarnaast stond Timo zijn mannetje in de goal. Halverwege de 2e helft een prima bal vanaf de linkerkant van Elmar naar Wouter en die kon door naar de goal van Damacota. En Wouter schoot beheerst binnen, 0-1.
Daarna was het alleen maar verdedigen voor Haren en tegenhouden. Maar dat is ook een kwaliteit. Eindstand 0-1
Een prima teamprestatie en mooi om te zien dat de JO17 spelers, Omar, Ali en Finn prima mee voetbalden.