Dicky Blom (71) overleden

Op vrijdag 5 juni 2020 is na een periode van ziekte Dicky Blom overleden.

Dicky werd in 1957 lid van VV Haren en is altijd lid gebleven. Hij heeft jarenlang zeer verdienstelijk in ons eerste elftal gespeeld en vervulde daarnaast diverse vrijwilligerstaken binnen onze vereniging, waarbij gezelligheid in de kantine een centrale rol speelde.

De laatste jaren stond hij met veel plezier op zondagochtend achter de bar in onze kantine. Wij zullen zijn schaterende lach daar missen….

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij alle nabestaanden heel veel sterkte met het verlies van Dicky Blom.

Dicky is overgebracht naar uitvaartcentrum Ommeland en Stad, Borchsingel 47 te Eelderwolde.

De afscheidsbijeenkomst vindt vanwege de Coronamaatregelen in besloten kring plaats.
Daarom is er op donderdag 11 juni van 13.30 – 14.00 een drive-through condoleance. Met uw auto rijdt u langs de baar en kunt u kort stoppen om een laatste groet aan Dicky te brengen en uw medeleven aan de familie te tonen.

Correspondentieadres: Rijksstraatweg 127h, 9752 BC Haren