Wedstrijdverslag VV Haren JO15-1 – Be Quick JO15-3

In de hoop op meer tegenstand

Afgelopen zaterdag speelde VV Haren JO15 de thuiswedstrijd tegen Be Quick JO15.

VV Haren wilde na 2 overwinningen ook deze 3e partij winnend afsluiten om tijdens de korte Herfstvakantiestop bovenaan te blijven staan.

Scheidsrechter Rob Bos floot om exact 11.00 uur het beginsignaal van deze pot. Na enkele minuten werd het langs de kant bij VV Haren duidelijk dat er wel veel witte shirts rondliepen. Bleek dat Be Quick al de hele tijd met 12 man had gespeeld ??.

VV Haren had daar trouwens weinig last van, want de stand was al 1-0.

De opstelling van VV Haren was redelijk door elkaar gehusseld, om ook spelers eens op een andere positie te laten spelen. Arvid mocht zijn kwaliteit als leider van de defensie laten zien en speelde laatste man en dat deed hij uitstekend. Niels stond eens rechtsback en Robin mocht als rechtshalf gaan spelen. Ook deze beide jongens lieten zien op andere posities te kunnen spelen.

In de rust was de stand al 5-0 door goals van o.a. Jarno Boer, Ivar Smit en Ivar Loman. Met wat meer rust voor de goal was de stand al hoger geweest, al moet worden gezegd dat Be Quick ook een prima keeper op de goal had staan.

Na de rust werd de score verder opgevoerd naar 12-0 voor Haren. Dit gebeurde vooral als Haren scherp voor de goal was en de tegenstander direct vast ging zetten.

Al met al een prima pot van Haren JO15 en de trainer heeft weer wat extra inzicht gekregen qua invulling van de posities.

De komende 2 weken is Haren JO15 vrij en op zaterdag 26 oktober staat de uitwedstrijd bij VAKO op het programma.